Elegancia és kényelem: válaszd a tökéletes női mokaszint!
marketing, 2024.08.15.
Szentesi Éva szigorú diétája miatt egy Instagram storyban kifejtett problémájára reagált egy magyar táplálékkiegészítő márka, így készülhetett el a hasonló problémákkal küzdőknek az egyedileg fejlesztett mindenmentes kollagénpor.
Az emberi szervezetben az egyik legnagyobb mennyiségben megforduló fehérje, a bőr, a haj és az ízületek építőköve, a kollagén iránti kereslet egyre jobban növekszik.
Annak ellenére, hogy egyre felkapottabb a kollagén nem igazán lehet ízesítetlen, mindenmentes por formájában kapni. Ezt a problémáját fejtette ki közösségi csatornáján Szentesi Éva is, aki a egészségügyi okok miatt szigorú étrendet követ, ezért egy mindenmentes formulát keresett, amit bármilyen italához, akár a kávéhoz is hozzá tudna keverni.
Éva problémafelvetése eljutott a az egyik magyar táplálékkiegészítő műrkához is, akik felajánlották, hogy csinálják meg közösen Évának és hozzá hasonló problémákkal küzdőknek az egyedileg fejlesztett kollagént.
Az ízesítetlen, mindenmentes kollegénpor szűkös kínálatának az oka, hogy a tiszta kollagén alapanyag íze kifejezetten jellegzetes és nem kellemes a fogyasztása.
„Éva elmondta a problémáját, a Nutriversum pedig elkezdte a termékfejlesztést. Ez onnan indul, hogy beszerzési és termékfejlesztési csapatuk elkezdi tesztelni a piacon kapható alapanyagokat. Utána kiválasztják azt a beszállítót, akinek a terméke a legjobban megfelel az igényeknek. Utána még bizonyos technológiákkal a termék oldódásán és ízén fejlesztenek szakembereink, hogy az a lehető legjobb fogyasztási élményt nyújtsa.”
Az Évának készített termékfejlesztéssel párhuzamosán már elkezdődött a termék csomagolóanyagának kiválasztása és a dizájn megtervezése. A csomagolóanyagok terén figyelni kellett, hogy minden élelmiszeripari előírásnak megfeleljen a csomagolóanyag, ilyen például magas a gázzáró és aromazáró képesség.
„Az nálam alaptétel, hogy elolvasom a termékek alapanyagcímkéit, semmit nem vásárolok meg e nélkül egy ideje. Sokat sportolok, és a kollagént számos más jótékony hatása miatt is fogyasztom. Most erre szélesebb skálán lesz lehetőségem, például belekeverhetem a kávémba, ami a reggeli rutinom első pontja lesz. - mondta Szentesi Éva, író és kommunikációs szakember.
Továbbá kiemelt hangsúlyt fektetettek arra, hogy könnyen újrahasznosítható is legyen a csomagolás. Miután kiválasztották a csomagolóanyagot elkezdődött a dizájn megtervezése. Itt a márkaelemeken felül rengeteg jogi és élelmiszeripari szabálynak kellett megfelelni, például pontosan meg kell adniuk egy termék összetételét és ki kellett számolniuk a tápérték adatait a terméknek.
Szentesi Éva a dizájnba is beleszólhatott, ugyanis minden terméken van egy apró kedves üzenet, amivel a fogyasztókat motiválni próbálják az egészséges életmódra. Ennél a terméknél ezt a mondatot Éva találhatta ki.
Miután elkészül a végleges receptúra, kiválasztásra kerül a csomagolóanyag és a grafikusok megtervezik a termék kinézetét, elkezdődhet a termék gyártása ami itt történik Magyarországon.
Ennek a terméknek a fejlesztése a kevés összetevő miatt 2-3 hónap alatt történt meg, ami kifejezetten gyorsnak mondható. Egy komplexebb formula fejlesztése, ami több összetevőből áll össze, akár többféle ízesítésben gyakran elérheti az 1 évet is.
dr. Kovács T. Lóránt
További szépségszalon magazin cikkek
Elegancia és kényelem: válaszd a tökéletes női mokaszint!
marketing, 2024.08.15.
Elegancia és kényelem: válaszd a tökéletes női mokaszint!
marketing, 2024.08.15.
Egy új “csodalézerrel” még a nyár előtt megszabadulhatsz a bőrproblémáktól
Bőrápolás, 2024.05.09.
Hogyan ápoljuk a bőrünket tavasszal?
Szépségápolás, 2024.05.08.
2024-ben is jelölik hazánk Csodanőit!
Szépségápolás, 2024.03.27.
Élénk színű csizma: miért érdemes a ruhatáradban tartani?
marketing, 2023.11.27.
Ezektől az ételektől ragyog majd a bőröd!
Bőrápolás, 2023.08.16.
Hogyan válasszuk ki a megfelelő szárazsampont a hajtípusunkhoz?
marketing, 2023.06.27.